2015. február 28., szombat

Februári életképek

Matyi tigrisnek öltözött az ovis farsangra. Itt kissé bedurcizott a fényképezés miatt:


András dobozokat hozott haza (kreatívkodáshoz), Matyi azonban rögtön lefoglalta őket, és berendezkedett éjszakai alvásra:
(persze aztán egy idő után mégis csak átmászott az ágyába aludni):


Nagy családi playmobil játszás - a sálam a folyó, aminek a partján áll a farm:


Marci a suliban bevágta a fejét a falba, felrepedt a bőre:


Fürdés Matyi módra, avagy kád a kádban:


Matyi WC-n ül:





...és a végén két mondás:
1.
Matyi:
-"Anyuci képzeld, hogy most amikor böfiztem úgy csináltam, hogy ne hallatsszon. Tudod, ez egy nagyon bonyolult módszer."

2.
Matyi Marcinak játék közben:
-"(....) Ha elveszetted, keresd is meg, drágám!"
Erre Marci:
-"Te csak nem szólíts engem drágámnak! Én a testvéred vagyok!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...